1 Aralık 2014 Pazartesi

Soda Şişelerinden Kitap Tutucu

Daha önce yaptığım soda şişelerinden kitap tutucuları arkadaşlarıma kaptırınca :) Kendime yenisini yapmak zorunda kaldım. Yeni yıl yaklaştığı için tema olarak da öyle bir şey olsun dedim.
Kullandığım şişeler bunlar.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-2
Akrilik sprey boya ile şişeleri beyaz ve kırmızıya boyadım.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-3
Siyah elektrik bandından kemer, alüminyum folydan kemer tokası ve beyaz taşlardan düğme yaptım şişenin üzerine.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-4
Üzerine şapka yapmak istedim. Bunun için siyah kadife kullandım ve kar görüntüsü versin diye biraz beyaz sprey boya püskürttüm üzerine. Kartondan yaptığım şapkaya ait resimler aşağıda.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-5
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-6
Şapkayı şişe üzerine yerleştirince bununla işim bitmiş oldu.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-7
Diğer şişeyi kardan adam şeklinde yaptım. Üç tane siyah taşdan düğme, kırmızı kumaşdan kaşkol yaptım. Az önce yaptığım şapkanın altına yuvarlak bir parça ekledim.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-8
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-9
Şişeler tamam, içlerine ağırlık yapsın diye kum doldurdum.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-10
Ve kitaplıkta yerlerine yerleştirdim.
soda-sisesi-degerlendirme-cam-siseden-kitap-tutucu-yapimi-11

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...