1 Aralık 2014 Pazartesi

Koli Bandı Rulosundan Takı Kutusu

Biten ve değerlendirilebileceğini düşündüğüm hemen hiçbir şeyi atmayan biri olarak yine bir geri dönüşüm çalışması yaptım. Bunun için kullandığım bir koli bantı rulosu.
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-2
Öncelikle rulonun altını karton ile kapattım.
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-3
Altını ve rulonun kendisini döşemelik kumaş ile kapladım. Nasıl kapladın derseniz yapıştırıcı ile yapıştırdım…
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-4
İçerisi düzgün gözüksün diye yapışkanlı beyaz kağıt ile kapladım.
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-5
Sıra geldi kapağına… Üst tarafın ölçüsünü alıp oluklu mukavvadan yuvarlak bir parça kestim. Ortasına uygun renkte bir dolap tutacağı vidaladım.
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-6
Ve kumaşa uygun renkte bir iple mukavvaya doladım.
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-7
Kapakla kumaş tam uydu :)
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-8
Takıları da içine yerleştirince yine hoş bir geri dönüşüme imza atmış oldum.
kendin-yap-fikirleri-bant-rulosundan-taki-kutusu-yapimi-9

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...