1 Aralık 2014 Pazartesi

Pet Şişe Kapaklarından Bardak Altlığı

Dokuz tane pet şişe kapağını birbirine yapıştırdım, iyice yapışması için bir gün bekledim.
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-2
Kapakların üzerine dekupaj yapmayı düşünüyordum. Fakat kapak aralarında boşluk olacağından ve hava kabarcığı oluşacağını bildiğimden üzerine mavi asetat yapıştırdım. Asetat dediğim şefaf dosyanın kabı…
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-3
Bu da alttan görünüşü…
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-4
Eski, kullanılmayan atlastan mavi renk ağırlıklı bir harita kestim ve kapakların üzerine dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-5
Bardak altlığı olarak kullanılacağından sudan ve kullanımadan etkilenmesin diye üzerine de iki kat dekupaj tutkalı sürdüm. Bu tutkal kuruyunca resim daha parlak oluyor.
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-6
Dekupaj tutkalı kuruduktan sonra iki kat da sprey vernik ile vernikledim.
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-7
Altı boş olduğundan olsa gerek, köşeleri biraz havaya kalktı. Onun için köşelerini de yuvarlak kestim, düşündüğümden daha güzel oldu…
pet-sise-kapaklari-degerlendirme-bardak-altligi-yapimi-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...