1 Aralık 2014 Pazartesi

Çam Ağacı şeklinde Hediye Paketi

Yeni yılda hediye verirken kullanılabilecek güzel bir kutu yaptım. Yeşil renkli fon kartonuna resimdeki şekli çizdim.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-2
Çizerek oluşturduğum üçgenlerin kenarlarını çam ağacı görünümü versin diye resimdeki gibi çizdim.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-3
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-4
Keserek çıkardım.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-5
Ortada kare şekli kalacak biçimde içe doğru, oval kısımları dışa doğru kıvırdım.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-6
Her bir üçgenin uç kısmını deldim ve resimdeki gibi kırmızı kurdele geçirdim.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-7
Kurdelenin uçlarını fiyonk olacak şekilde bağladım.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-8
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-9
Kutunun üzerine kırmızı kartondan yuvarlaklar yapıştırdım, yeni yıl ağacında olduğu gibi. Hediye pakedim hazır.
cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-10


cam-agaci-seklinde-kartondan-hediye-kutusu-yapimi-1

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...