1 Aralık 2014 Pazartesi

Baykuş Şeklinde Hediye Paketi

Bunun için siyah ve sarı fon kartonu kullandım. Asıl paket için aşağıda görülen resmi çizdim kartonun üzerine. Çantanın ön ve arka yüzünün ölçüsü 13 x 16, yanları ise 5 x 16. Yanında 1 cm eninde bir parça bıraktım yapıştırmak için. Üstteki kapak kısmının ölçüsü ise 13 x 8.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-2
Şekli çanta gibi olacak şekilde içe doğru kıvırıp ek yerlerinden yapıştırdım.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-3
Üst kısım hediye pakedinin kapağı olacağı için resimdeki gibi üçgen olarak kestim.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-4
Sıra geldi gövdesine. Bunun için yanyana 4 tane daire çizdim ve resimdeki gibi kestim. Aynısından 3 tane yaptım.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-5
Bu üç parçayı pakedin alt tarafına yapıştırdım.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-6
Gözler için aralarında bir kaç milim fark olacak şekilde 3 tane daire kestim ve yine resimdeki gibi üst üste yapıştırdım.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-7
Gözleri de pakedin üzerine yapıştırım.
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-8
Ve son olarak gaga kısmı. Onun için de 10 x 10 x 15 ölçülerinde bir karton kesip ucuna ufak bir sarı karton yapıştırdım.
Baykuş şeklinde hediye pakedim hazır…
baykus-seklinde-kartondan-hediye-paketi-yapimi-9

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...