1 Aralık 2014 Pazartesi

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

Gayet hoş bir ışık veren kadehten mumluk için kalın döşemelik parçanın üzerine resimdeki şekli çizdim.
Bu şekli çizerken, kadehin çapını aldım ve bundan yarım santim fazla olacak şekilde bir daire çizdim pergelle. Üzerine 6 cm yarıçapında bir daire daha çizdim, yani içi içie iki daire bunun dörtte birini kullandım kalıp için.
kadehten-dekoratif-mumluk-yapimi-2
Bunu keserek çıkarttım ve dik ve düzgün dursun diye kalın asetat üzerine koyarak yapıştırdım.
kadehten-dekoratif-mumluk-yapimi-3
Asetatı da keserek çıkardım.
kadehten-dekoratif-mumluk-yapimi-4
Bu şeklin her iki ucunu birleştirerek yapıştırdım.
kadehten-dekoratif-mumluk-yapimi-5
İyice kuruduktan sonra kadehin içine mumu yerleştirdim, üzerine de yaptığım bu abajuru…
kadehten-dekoratif-mumluk-yapimi-6
Resimde de görüldüğü üzere gayet hoş bir ışık veriyor :)
kadehten-dekoratif-mumluk-yapimi-7

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...