1 Aralık 2014 Pazartesi

Mukavvadan Kitap Şeklinde Saklama Kutusu Yapımı

17 x 12 cm ölçülerinde iki mukavva ve 17 x 5 cm ölçülerinde bir mukavva kestim. Görünümü gerçek gibi olsun diye cilt bezinin üzerine resimdeki gibi yerleştirdim.
kartondan-kutu-yapimi-3
İçe doğru kıvırarak yapıştırdım. Böylece kitap kabı şeklini almış oldu.
kartondan-kutu-yapimi-4
İç kısmını beyaz yapışkanlı pvc kağıt ile kapladım.
kartondan-kutu-yapimi-6
Sıra geldi içindeki kutuyu yapmaya. Bunun için yine mukavvadan kitap kabının en ve boyundan 2 cm daha ufak ölçülerde şekildeki gibi mukavva kestim.
kartondan-kutu-yapimi-7
İçini yapışkanlı beyaz pvc kağıt ile kapladım.
kartondan-kutu-yapimi-8
Dışına ise sayfa görünümü versin diye bilgisayarda 0,3 milim aralıklı çizgiler çizerek ve yazıcıdan çıktısını aldığım kağıdı yapıştırdım.
kartondan-kutu-yapimi-9
Kutunun yalnızca arka kısmından ve altından kapağın içerisine yapıştırdım. Gerçek gibi gözüküyor :)
kartondan-kutu-yapimi-10
Sırtına ve üzerine isimliğini yine bilgisayarda kendim hazırlayarak çıktı aldım ve yapıştırdım. Bu kadar kalın bir kitap ancak sözlük olabilirdi :)
kartondan-kutu-yapimi-11
Kitap şeklinde kutum hazır.
kartondan-kutu-yapimi-12
Bu da içinin görüntüsü.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...