1 Aralık 2014 Pazartesi

Eski çekmeceden Raf Yapımı

Çekmecenin eski hali şu şekildeydi.

eski-cekmeceden-raf-yapimi-1

Amacım yağlı boya ile düzgünce boyamaktı fakat üzerindeki kaplamaları çıkartamadığım için deformeli gözükecekti. O yüzden yapışkanlı pvc kağıt ile kaplamaya karar verdim.
Önce dışta görünen yerleri mavi akrilik sprey boya ile boyadım.

eski-cekmeceden-raf-yapimi-2
Sonra dışını ve içini taş görünümlü yapışkanlı pvc kağıt ile kapladım. Biraz uğraştırdı açıkcası.
eski-cekmeceden-raf-yapimi-3
Ortasına tek bir raf yapmaya karar verdim. Önce rafın durmasını sağlayan ayakları eski bir dolaptan söktüm ve aynı kağıt ile kapladım.
eski-cekmeceden-raf-yapimi-4
Raf için çekmecenin eni boyunda strafor köpük kestim ve üzerini aynı kağıt ile kapladım. Yalnız kaplamadan önce köpüğü bir karton kutu içerisine koydım ki kaplayınca deformeli gözükmesin…
eski-cekmeceden-raf-yapimi-5
eski-cekmeceden-raf-yapimi-6
eski-cekmeceden-raf-yapimi-7
Rafın ön kısmını çekmeceye uygun olsun diye mavi sprey boya ile boyadım ve yerine yerleştirdim. Atılmayı bekleyen çekmeceden dekoratif bir raf elde etmiş oldum…
eski-cekmeceden-raf-yapimi-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...