1 Aralık 2014 Pazartesi

Bavul şeklinde hediye kutusu yapımı

Hediyenizi normal bir kutuda değil de bunun gibi özel bir kutuda vermek isterseniz kısa sürede yapabileceğiniz bu çalışmama bir göz atın derim.
13 x 17 cm uzunluğunda kahverengi bir karton kestim. Her dört tarafına 2 şer santimlik çizgiler çizdim, oralardan katlanacak.
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-2
Katlanınıp üst üste gelen parçaları yapıştırınca, hediyeyi koyacağımız kutu oluşmuş oluyor.
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-3
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-4
25 x 8 cm uzunluğunda başka bir parça kestim yine kahverengi kartondan. Az önce yaptığım kutu içine girecek şekilde, yani 4 x 8 x 4 x 8 olacak şekilde katlayıp yapıştırdım.
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-5
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-6
Yaptığım iki parçayı iç içe koydum, büyük bir kibrit kutusu gibi oldu…
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-7
Şimdi geldi süslemelere. 26 cm uzunluğunda 2 parça; 5 cm uzunluğunda 1 parça (sapı için) ve 4 adet 2 cm çapında (korumalıklar için) kahverengi, yapışkanlı pvcden parçalar kestim.
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-8
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-9
Bu parçaları resimdeki gibi yapıştırdım.
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-10
Son olarak bavulların üzerlerine yapıştırmak için gidilen ülkeleri gösteren stickerler buldum internetten ve onları yapıştırdım.
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-11
Ve tamamlandı. İçine hediyeyi koyup sahibine vermek kaldı geriye…
kartondan-bavul-seklinde-hediye-kutusu-yapimi-12

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...