1 Aralık 2014 Pazartesi

Kılıç şeklinde pano iğnesi yapımı

Mantar panonuza not tutturmak için sıradan iğne ya da çiviler yerine değişik bir şeyler kullanmak isterseniz bu çalışmama bir göz atın derim.
Öncelikle iki tane toplu iğneyi bir kağıdın içine bant ile sıkıca yapıştırdım.
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-2
Kağıdı iğnelerin çevresine düzgünce sardım.
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-3
Üzerini aliminyum folyo kağıt ile kapladım.
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-4
Yaklaşık 3 cm.’lik siyah elektrik bantı kestim. Eninden ikiye katlayıp ortasına 2 tane V şekli kestim. Bantı açınca aşağıdaki gibi şekil oluştu.
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-5
Bundan 2 tane hazırlayıp aliminyum folyonun üst tarafına yapıştırdım.
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-6
Siyah elektrik bandından yaklaşık 4 cm uzunluğunda bir parça daha kesip resimdeki gibi yapıştırdım. Uçlarını sivrileştirdim.
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-7
Kılıç şeklinde mantar pano iğnem hazır…
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-8
kilic-seklinde-not-ignesi-yapimi-9

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...