1 Aralık 2014 Pazartesi

Mukavvadan dekoratif masa saati yapımı

İlk bakışta taştan yapılmış gibi görünen bu masa saatini yine mukavva ve yapışkanlı kağıt ile yaptım. Resimde görüldüğü üzere çizim yaptım. Üzerinde 1 ve 2 yazan parçaların ölçüsü 5 x 15 cm; 5 ve 3 ün ölçüleri 2,5 x 12 cm, 4 yazanın da 3,5 x 10 cm şeklinde.
mukavvadan-saat-yapimi-2
Kesip çıkarttığım bu parçayı içe doğru katladım ve ucundan yapıştırdım.
mukavvadan-saat-yapimi-3
Bu parçanın üstte kalan kısmına göre beşgen şeklinde yine mukavvadan başka bir parça ve içini elimdeki saate uygun yuvarlak şekilde kestim.
mukavvadan-saat-yapimi-4
Saat konduğu zaman düşmesin diye beşgenin arkasına ufak bir parça ekledim.
mukavvadan-saat-yapimi-5
Bu parçayı gövdenin üzerine yerleştirdim.
mukavvadan-saat-yapimi-6
Sıra geldi alt kısmına…
6 x 6′ya ölçülerinde 3 adet ; 8 x 8′e ölçülerinde 3 adet parça kesip üst üste yapıştırdım.
mukavvadan-saat-yapimi-7
Gövdeyi ve alt kısmı taş görünümlü yapışkanlı pvc kağıt ile kapladım. Saati yerine yerleştirdim, masa saatim hazır.
mukavvadan-saat-yapimi-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...