1 Aralık 2014 Pazartesi

Mandallardan Dikiş Sepeti Yapımı

Kullanılmayan boş plastik bir kova, tahta mandal, ip ve kumaş ile güzel bir dikiş sepeti yaptım. Öncelikle mandalların metal kısımlarını çıkardım.
tahta-mandallardan-sepet-yapimi-kendin-yap-fikirleri-2
Mandalları tersinden plastik kova üzerine düzgünce yanyana yapıştırdım.
tahta-mandallardan-sepet-yapimi-kendin-yap-fikirleri-3
Mandalların oyuk olan kısımlarına renk olarak uyumlu olsun diye kahverengi ip doladım.
tahta-mandallardan-sepet-yapimi-kendin-yap-fikirleri-4
Yine renk olarak uyumlu olacak şekilde kahverengi bir kumaşı plastik kovanın içine yapıştırdım. Kovanın iç ölçüsünden biraz daha uzun olarak kestiğim kumaşı dışarıya doğru kıvırdım.
tahta-mandallardan-sepet-yapimi-kendin-yap-fikirleri-5
Dekoratif dikiş sepetim hazır…
tahta-mandallardan-sepet-yapimi-kendin-yap-fikirleri-6

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...