1 Aralık 2014 Pazartesi

CD Kutularıandan Duvar Panosu Yapımı

Yaklaşık beş ay önce gittiğim ve gitmesi için herkese rahatlıkla tavsiye edebileceğim Hollanda ile ilgili duvarımda bir şey asılı olsun istedim ve onun için de cd kutularından, bana göre güzel olan, bir duvar tablosu yaptım. Bunu Cd kutularından yapmamın sebebi; normalde duvara asmak istediğiniz bir resmi yazıcıdan çıktı alsanız boyutu en fazla A4 boyutu olan 21 cm x 29 cm ölçülerinde olabiliyor ve bu bana göre oldukça küçük. Ben dört cd kutusundan yaptım ama bu sayı artırılarak daha da büyük bir duvar tablosu elde etmek mümkün.

 Öncelikle 23,8 cm x 27,6 olacak şekilde güzel bir resim bulup yazıcıdan çıktısını alarak dört eşit parçaya böldüm.
cd-kutusu-degerlendirme-kendin-yap-duvar-panosu-2
Cd kutusunun içerisindeki cd konan yeri çıkarttım.
cd-kutusu-degerlendirme-kendin-yap-duvar-panosu-3
Cd kutusunu elime aldığımda normalde ön yüzü olan tarafa değil, arka tarafına resmi yerleştirdim. Çünkü ön tarafının sol kısmında boşluk var. Bu sebeple 4 kutuyu bir araya getirdiğimde bir bütünlük olmuyordu.
cd-kutusu-degerlendirme-kendin-yap-duvar-panosu-4
Az önce içinden çıkardığım parçayı resmi düzgün tutsun diye içine yeniden yerleştirdim. Kutunun ağzını açılmasın diye düzgünce yapıştırdım. Resimleri kutuların hepsinin içerisine yerleştirip ağızlarını yapıştırdıktan sonra, resimle uyum sağlasın diye her bir parçanın dört tarafını mavi akrilik sprey boya ile boyadım.
cd-kutusu-degerlendirme-kendin-yap-duvar-panosu-5
Her bir parçanın arkasına çift taraflı bant yapıştırdım ve tablomu düzgünce duvara sabitledim.
Daha farklı ölçülerde ve daha farklı resimlerden bu çalışmayı yapmak, yapanın hayal gücüne ve yaratıcılığına kalıyor artık.
cd-kutusu-degerlendirme-kendin-yap-duvar-panosu-6

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...