1 Aralık 2014 Pazartesi

Meyve suyu kutusundan mumluk yapımı

Öncelikle meyve suyu kutusunun ön ve arka yüzüne kalem ile pencere şekli çizdim.
meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-2
Falçata ile çizdiğim yerlerden düzgünce kestim.
meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-3
İnternetten bulduğum tuğla duvar resmini büyülterek kutuyu kaplayacak kadar bir hale getirdim ve yazıcıdan çıktı aldım. Bunun ile kutuyu kaplarken pencere kısımlarını da kestim.
meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-4
Sıra geldi çatıya… Kutunun üst kısmının ölçüsüne uygun kartondan çatı şeklinde bir parça oluşturdum.
meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-5
Bunun da üzerini yine internetten bulduğum kiremit şeklinda aldığım çıktı ile kapladım.
meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-6
Çatıyı da yapıştırınca mumluğum tamamlandı.
meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-7
Kutunun altından mumu yanlamasına sokacak kadar bir delik açtım ve yerleştirerek yaktım. Verdiği ışık da çok güzel bu arada :)

meyve-suyu-kutusundan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-1

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...