1 Aralık 2014 Pazartesi

Fiyonklu hediye kutusu yapımı

Bu şık kutuyu yapmak için öncelikle 22,5 x 15 cm ölçülerinde her iki tarafı beyaz bir karton lazım.
Yaptığım çizim şu şekilde:
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-2
Görüldüğü üzere 5 ayrı parça var, e n üstteki parçanın ölçüleri 2,5 x 5 cm.
Diğer tüm parçaların ölçüsü ise 5 x 5 cm.
En üstteki parçayı içe doğru kıvırarak yapıştırdım, bu kapak kısmı…
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-3
Diğer parçaları da içe doğru kıvırıp yapıştırınca kutu oluşmuş oluyor.
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-4
Bu da kapalı hali…
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-5
Sıra geldi fiyongunu nasıl yaptığıma.
B.sayarda çizdiğim şu resmi yazıcıdan çıktı alarak kestim…
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-6
İlk parçanın iki ucunu ortada bir araya getirip yapıştırdım.
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-7
Bunu ikinci parçanın ortasına koyup ikisini beraberce yapıştırdım.
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-8
Son parçayı da enlemesine fiyongun ortasına yapıştırdım.
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-9
Oluşturduğum fiyongu kutunun üzerine yapıştırdım. Şık, fiyonklu kutum hazır…
fiyonklu-hediye-kutusu-yapimi-10

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...