1 Aralık 2014 Pazartesi

Bavul şeklinde hediye kutusu yapımı

Hediyelerinizi sıradan bir ambalaja sarmak yerine böyle özel bir kutu ile sunmak isterseniz eğer  bu çalışmama bir göz atın derim… Bavul şeklinde hediye kutusu yapımına buyurun.

Bunun için  her iki tarafı beyaz kartona çizilmesi gereken 3 ana parçamız var. Birincisi bavulun iskeleti.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-2
Burada görüldüğü üzere 3 ayrı dikdörtgen var. Bu dikdörtgenlerin ölçüsü 7 x 12; 5 x 11 ve 7 x 11.
2. parça bavulun altı.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-3
Bunun ölçüsü 25 x 2.
Ana parçayı yani yukarıda iskelet olarak bahsettiğim kısımdaki 7 x 11 ölçülük kısım ile; 2.parçayı resimdeki gibi yapıştırdım.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-4
Sıra geldi. 3. parçaya, yani bavulun üst kısmına. Bunun ölçüsü ise 24,5 x 4,5 cm.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-5
Bunu da az önce ikisini yapıştırdığım parçanın üst kısmına yapıştırdım.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-6
Kutu hazır.
Geldik süslemelere. 1 cm eninde 9 cm uzuluğunda bir karton keserek bavulun sapı olarak yapıştırdım.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-7
Yazıcıdan kalp şekilleri bulunan bir çıktı aldım ve bavulu bununla kapladım. Aynı kaplamayı sapına da yaptım.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-8
Bavul şeklinde hediye kutum hazır.
bavul-seklinde-kalpli-hediye-kutusu-yapimi-9

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...