1 Aralık 2014 Pazartesi

Taş Görünümlü Dekoratif Mumluk Yapımı


kartondan-mumluk-yapimi-1
Anlatımı şu an çok kolay ama yapımı hayli vaktimi alan bir çalışma oldu. Önce 7 x 7 ölçülerinde 6 adet mukavvadan parça kestim. Bir tanesinin üzerine mum ölçüsü kadar delik açtım.
kartondan-mumluk-yapimi-2
Bu 6 parçayı kağt bant ile birleştirdim.
kartondan-mumluk-yapimi-3
Sonra taş görünümlü yapışkanlı pvc kağıt ile düzgünce kaplayıp mumu yerleştirdim.
kartondan-mumluk-yapimi-4
Sıra geldi 2. parçaya. Uzunluğu 24 cm eni 7 cm olan bir parça kestim yine mukavvadan ve üzerine mum ölçüsü kadar 2 delik açtım.
Kafamdaki tasarıma göre bu ilk parça gibi kare olmayacağından tamamı bittikten sonra değil bu parçaya mahsus olmak üzere kestikten hemen sonra kapladım. Yanlarına 7 x 24 ölçülerinde 2 parça daha mukavva kesip ekledim.
kartondan-mumluk-yapimi-5
kartondan-mumluk-yapimi-6
7 x 15 ölçülerinde iki parça daha kesip onları da diğer iki tarafa ekledim. Mumun düşmemesi için deliklerin altına 2 cm derinlik sağlayacak şekilde 2 parça keserek yapıştırdım.
kartondan-mumluk-yapimi-7
Resimde görülen 4 parçayı birleştirerek yapıştırdım.
kartondan-mumluk-yapimi-8
Altını çevirip her iki tarafa 7 x 8 ölçülerinde iki dikdörtgen parça daha ekledim.
kartondan-mumluk-yapimi-9
kartondan-mumluk-yapimi-10
Üzerini yine ilk parçayı kapladığım kağıt ile kaplayarak mumları yerleştirdim. Taş görünümlü mumluğum hazır…
kartondan-mumluk-yapimi-11

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...