1 Aralık 2014 Pazartesi

Mukavvadan dekoratif kitap tutucu

Daha önce yaptığım kitap tutucuyu çok beğenen bir arkadaşıma kaptırınca yine kendi tasarladığım başka bir tane yapmak zorunda kaldım.
Önce 28 x 14 cm ölçülerinde bir mukavva kestim. Ölçüleri resimdeki gibi…
mukavva-kartondan-dekoratif-kitap-tutucu-yapimi-1
Üzerini ahşap görünümlü yapışkanlı pvc kağıt ile kapladım.
mukavva-kartondan-dekoratif-kitap-tutucu-yapimi-2
İlk resimde görüldüğü üzere çizgili yerlerden içe doğru katlayarak dikdörtgen bir kutu haline getirdim.
mukavva-kartondan-dekoratif-kitap-tutucu-yapimi-3
İçine ağırlık yapması ve dekoratif gözükmesi için beyaz deniz taşı koyarak içine çiçeği yerleştirdim.
mukavva-kartondan-dekoratif-kitap-tutucu-yapimi-4
Kitap tutucum hazır.
mukavva-kartondan-dekoratif-kitap-tutucu-yapimi-5

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...