1 Aralık 2014 Pazartesi

Seramik ve Mukavvadan Dekoratif çerçeve

Beyaz bir seramik karonun üzerine resimdeki gibi maskeleme bantını yapıştırdım.
mukavvadan-cerceve-yapimi-2
Seramiği mavi akrilik sprey boya ile boyadım.
mukavvadan-cerceve-yapimi-3
Boya iyice kuruduktan sonra maskeleme bantını çıkardım ve boyayı korusun diye iki kat sprey vernik ile vernikledim.
mukavvadan-cerceve-yapimi-4
Sıra geldi iç çerçevesine. Bunu mukavvadan yaptım. Bir kenarı için mukavvadan 1 cm eninde 5 adet resimdeki gibi köşeli parça kestim ve üst üste yapıştırdım.
mukavvadan-cerceve-yapimi-5
mukavvadan-cerceve-yapimi-6
Dört adet bu şekilde hazırladığım çerçeveyi seramikle uyumlu olmaı için beyaz yapışkanlı kağıt ile kapladım.
mukavvadan-cerceve-yapimi-7
Resmi seramiğin üzerine çift taraflı bant ile yapıştırdım ve etrafına da yaptığım çerçeveyi yapıştırdım.
Seramik karodan gayet dekoratif bir çerçeve elde etmiş oldum…
mukavvadan-cerceve-yapimi-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...