1 Aralık 2014 Pazartesi

Kağıt Havlu Rulosundan Kalem Kutusu

Kağıt havlu rulosunun üzerinden 5 cm işaretleyerek iki parçaya ayırdım.
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-2
Bu iki parçanın bir taraflarını kapatacak şekilde kartondan daire şeklinde bir parça keserek yapıştırdım.
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-3
Ana parça ve üst parçanın boyundan yarım santim fazla olacak şekilde döşemelik kumaşdan iki parça kestim. En olarak da rulonun 2 milim fazlası kadar. Kestiğim bu iki parçayı resimde görüldüğü üzere fermuarla birleştirdim.
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-4
Bu kumaş parçasını kenarlarından dikerek bir nevi kılıf oluşturdum ve ruloyu içine yerleştirdim.
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-5
Üst ve altı karton ile kapatmıştım, şimdi kumaş ile kapatmaya geldi.
Üst ve alta kapladığım kumaşla ölçü olarak örtüşecek şekilde aynı kumaşdan yine iki parça kestim ve kutuya yapıştırdım.
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-6
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-7
Sıfır maliyetli el yapımı gayet kullanışlı kalem kutum düşündüğümden daha da güzel oldu :)
kagit-rulo-degerlendirme-fikirleri-kalemlik-yapimi-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...