1 Aralık 2014 Pazartesi

Meyve Suyu Kutusundan Deniz Temalı Masa Saati

Yaz mevsimi sona erdiği için kendimi yaptığım yaz temalı çalışmalarla teselli etmeye çalışıyorum :) Bu masa saati için meyve suyu kutusunu 11 cm uzunluğunda kestim. Saati koyacağım yeri saat ölçüsünde kestim.
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-2
Üzerine bolca beyaz zamk sürdüm
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-3
Ve önce deniz kabuklarını yapıştırdım.
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-4
Ardından üzerine deniz kumlarını döktüm
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-5
Kolay gibi gözüksede tutkalın her yere eşit dağılmaması ve kumun istediğim gibi yapışmamasi yapım sürecini oldukça uzattı
Kutunun bir tarafı kapalıydı, orası üst kısım. Altı için ise mukavvadan bir zemin oluşturdum resimdeki gibi.
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-6
Gövde tam istediğim gibi olunca zeminin üzerine yapıştırdım ve onun üzerinede kum ile kapladım
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-7
Saati de yerine yerleştirdim, düşündüğümden daha güzel bir masa saati oldu :)
meyve-suyu-kutusundan-deniz-kabuklu-masa-saati-yapimi-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...