1 Aralık 2014 Pazartesi

Metal İçecek Kutusundan dekoratif mumluk yapımı

Metal içecek kutusunu yukarıdan aşağıya doğru, mümkün olduğu kadar düzgün bir şekilde falçatayla kestim. Burada dikkat edilmesi gereken kesmenin başlangıç ve bitiş noktalarının aynı olması. Bunlar da kutunun alttaki ve üstteki kalın metal kısmı oluyor.
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-2
Kesme işi bitince üzerinden hafifçe bastırıdım. Böylece düşündüğüm şekli almış oldu.
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-3
Kutuyu beyaz akrilik sprey boya ile boyadım.
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-4
Oluşan 8 uzun parçanın 4 tanesine kağıt peçeteden kestiğim bir parçayı dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-5
Peçetenin üzerine yine dekupaj tutkalı sürdüm, kuruyunca parlak olsun ve kağıdı korusun diye…
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-6
Tutkal kuruyup şeffaf bir hal alınca iki kat da sprey vernik ile vernikledim.
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-7
Bu haliyle oldukça dekoratif gözüktü gözüken mumluğun içine mumunu yerleştirince verdiği ışığın da oldukça hoş olduğunu gördüm : )
teneke-kutudan-mumluk-yapimi-kendin-yap-fikirleri-8

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...