1 Aralık 2014 Pazartesi

Kuş Yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Mukavvadan kuş yuvası şeklinde bir gece lambası yaptım. Öncelikle resimdeki şekli çizdim. Yüksekliği 22 cm, iki tarafının eni 7 cm, diğer iki tarafının eni ise 10 cm. Ön tarafı olacak kısma ışık için yuvarlak şeklinde kestim.
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-2
İçe doğru katlayıp yapıştırdığımda şekil kendiliğinden oluştu.
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-3
Üzerini ahşap görünümlü yapışkanlı kağıt ile kapladım.
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-4
Çatı kısmını çöp şiş ile kapladım.
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-5
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-6
Açma-kapama düğmesi, duy ve ampulden oluşan elektrik düzeneğini kullanılmayan bir gece lambasından çıkardım.
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-7
Bu düzeneği lambanın altından içeriye yerleştirip dolaba sabitledim. Gece lambam hazır.
mukavvadan-kus-yuvasi-seklinde-lamba-yapimi-8

1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...