27 Ağustos 2014 Çarşamba

Pikap görünümlü saat yapımı



Evin dış cephe kaplamasından kalan 3 cm kalınlığında straforlar vardı. Onlardan birini 45 x 35 olarak kestim ve üzerini yapışkanlı beyaz pvc kağıt ile kapladım. Kırtasiyelerde satılıyor metresi 1 TL.
Bu, plağımızın zemini olacak…
Kaplanmayan arka ksımı çevirdim ve sağdan 18 cm, yukarıdan 15 cm işaretleyip elimdeki saat mekanizmasının ölçüsü olan 4 x 4 cm şeklinde kestim.
kendin-yap-duvar-saati-1
kendin-yap-duvar-saati-2
Tekrar önünü çevirip plağı çift taraflı bant ile sıkıca tutturdum ve saat mekanizmasını plağın üzerine yerleştirdim.
kendin-yap-duvar-saati-3

Plak parçalarını internetten bulup print ettim.
20140822_183217 (2)
Print ettiğim bu parçaları tek tek güzelce kesip, boyutlu gözüksün diye kalın beyaz mukavvaya yapıştırdım.
Bu parçaları da plağın yanına düzgünce yapıştırdım ve çok dekoratif bir pikap saat sahibi oldum.
kendin-yap-duvar-saati-4

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...