27 Ağustos 2014 Çarşamba

Cola kutusundan masa saati

Her zaman olduğu gibi yine bir geri dönüşüm çalışması.
Promosyon olarak verilen fakat çerçevesi kırılan bir masa saati vardı uzun süredir çekmecede duran. (çapı 4 cm)

geri-donusum-fikirleri-cola-kutusundan-saat-yapimi-1

Bu saati değerlendirmek adına boş cola kutusunu saatin ölçüsüne göre falçata ile düzgünce kestim.

geri-donusum-fikirleri-cola-kutusundan-saat-yapimi-2

Masa üzerinde dikkat çekici olsun diye floresan kırmızısına boyamak istedim ama maalesef yazılar alttan gözüktü. Bu yüzden mecburen önce beyaz sprey boya ile boyadım.

geri-donusum-fikirleri-cola-kutusundan-saat-yapimi-3

Ardından floresan kırmızına boyadım.

geri-donusum-fikirleri-cola-kutusundan-saat-yapimi-4

Sonra da saati yerleştirdim. Sonuçta yine işe yaramayan iki şeyden işe yarar bir şey çıkmış oldu :)

geri-donusum-fikirleri-cola-kutusundan-saat-yapimi-5


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...