Mukavva üstüne dekupaj tekniği ile harfli mumluk yaptım. Aşamaları şu şekilde…
Mukavvadan 15 cm x 25 cn ölçülerinde 2 adet “S” harfi çizerek düzgünce kestim.
Bir tanesinin üzerine mum girecek kadar bir delik açıp 4 cm genişliğinde bir parça bıraktım.


İki harfi birleştirebilmek için  4 cm genişliğinde kartonlar kesip, ek yeri olarak yapıştırdım.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-2
Tüm ek parçaları yapıştırınca şöyle bir görüntü ortaya çıktı.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-3
Diğer S harfini bu ek parçalar üzerine düzgünce yapıştırdım.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-4
Arada gözüken boşlukları beyaz elektrik bantı ile kapladım.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-5
Geldik en zevkli kısma. Harfin tamamını eski Gırgır dergisi sayfaları ile kapladım.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-6
Daha sonra üzerine resmi koruması için iki kat dekupaj tutkalı sürdüm. Dekupaj tutkalı kuruyunca şeffaf bir görüntü alıyor.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-7
Tutkal iyice kuruduktan sonra sprey vernik ile vernikledim.
Resme uygun sarı renkli mumu da üzerine yerleştirdim.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-8
“S” harfinden mumluğum hazır.
mukavva-ustune-dekupaj-ile-mumluk-yapimi-adim-9