25 Ekim 2013 Cuma

YAĞ TENEKESİNDEN DEKORATİF SEHPA

...Her şey bir markette şu güzel tepsiyi görmemle başladı...



Bunu;  hem elimde  atılmaya hazır malzemeleri değerlendirerek hem de  dekoratif bir şekilde nasıl kullanabilirim diye düşünürken buldum :)

* 18 Kg.lık yağ tenekesini alıp ağız kısmını düzgünce açtım.

* İçini alüminyum folyo ile kapladım, tenekenin ağzının içine bakan  kısmına tahta çaktım...



* Altına tekerlek sabitledim.
* İç kısmına iki adet menteşe çaktım.
* Tenekenin dışını ahşap görünümlü yapışkanlı kağıt ile kapladım.
* Menteşeyi tepsiye demir yapıştırıcısı ile sabitledim.



* Londra temalı bir kaç magnet yapıp tenekenin  üzerine yapıştırdım.

*  Sonuçta içersisne ufak tefek bir şeyler koyabileceğim bir kutum;
    ve özellikle film seyrederken yanıma koyarak çerezimi yiyebileceğim dekoratif bir sehpa  şeklinde
    tepsi sahibi oldum :))))




5 yorum :

  1. çok hoş bir iş olmuş ellerinize sağlık .çok güzel geri dönüşümler yapıyorsunuz :) bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel fikir :) epey uğraşılmış ve emek verilmiş görünüyor, elinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Beğenileriniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. böyle bir şeyi ancak sen yaparın zaten :) ellerine sağlık arkadaşım..güle güle kullan...sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...