28 Ağustos 2012 Salı

CD KAPAĞINDAN DUVAR PANOSU

Herkesin evinde mutlaka eski Cd kapağı vardır. Ben de de vardı; bunları nasıl değerlendirebilirim diye düşünürken aklıma geldi... Cd kapağına içine resim koyup duvara asmaya karar verdim. . Ama kapağın normal ön yüzüne değil, arka yüzüne..Çünkü ön yüzünün üzerinde yaklaşık 1- cm lik bir boşluk var. Bu da görüntüde bütünlüğü bozuyor..




Ben de bu sebeple tam bir çerçeve görünümünde olması için, resmi  kapağın arka kısmına  koymaya karar verdim. İçindeki cd konan kısmını çıkardım.



Uzun süredir Charlie Chaplin resimlerinden bir şey yapmayı planlıyordum. internetten 4 güzel resim bulup; kapağa uygun ölçüler haline getirdim.(13,8 cm x 11,9 cm). içine cd konan kısmı tekrar yerleştirip kutunun kapağını kapattım. Kutuların kenarlarını sprey boya ile beyaza boyadım, 4 kutuyu biribirine yapıştırıp üzerine  asmak için tel yaptım, onu da beyaza boyadım ve işte sonuç ortada...




Yapımı oldukça kolay ve  zevkli. Ayrıca herkes istediği resmi, istediği şekilde dizayn edip yerleştirebilir. Yaratıcılıkta sınır yok :)



2 yorum :

  1. Ay ben bu fikre bayıldım. İzninizle hemen uygulayacağım. Resimler de bir harika...

    YanıtlaSil
  2. izin ne demek; blogunuzu inceledim benden daha güzel yapacağınız ortada:) yaptıktan sonra blogunuza eklerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...